Bankomatkort, killar och vinst...

Jag har under lunchen varit med om mycket...
Allt började med att jag fick gå barfota till Swedbank på Lindholmspiren för att beställa ett nytt bankomatkort.
När det var fixat tog jag en tur till Pressbyrån för att köpa tuggummi. Det blev även en trisslott, å gissa vad... Jag vann :D Dock så var det bara 75 kronor, men det är alltid lite pengar :P
Påväg från Pressbyrån ropade några killar på mig. Satt ett tag å tjötade med dem. Mycket trevliga snubbar ;)

Nu är det engelskalekion som pågår. Om lite drygt en timma är det dags för mig att hålla i idrottslektionen. Läntar jättemycket :D

Dags för lite koncentration på det som ska göras....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0