:D

Jag måste berätta fortsättningen av min fredag. Dagen blev verkligen helt perfekt.
Idrottslektionen gick jätte bra. Jag dissade min planering och tog lite övningar direkt från huvudet. Klassen verkade tycka det var kul, och läraren var mycket nöjd med min lektion. Jag snackade lite med honom efter å det fanns tydligen inget negativt. Jag tycker själv att lektionen blev bättre än jag tänkt och planerat. Dessutom så var det den första idrottslektionen jag höll!

På centralen (väntade på bussen på väg hem från skolan) löste jag in min trisslott (75:- i vinst :D) Jag valde att ta en ny trisslott och 50 kronor. Hade inte så stora förhoppningar om att vinna ännu en gång, men fredagen var tydligen min tur dag. Jag vann 100 kronor. Denna gång valde jag att inte ta någon ny lott. Att vinna tre gånger i rad är nästan omöjligt.
Min plånbok blev glad efter min turdag, +150 kronor. Det är ju inte varje dag det händer ;)

Igår var jag och mamma i Stenungsund (jag övningskörde). Jag fick köpt ett par skor som ska användas när brorsan tar stundenten.
Idag har jag köpt ett till par skor (eller rättare sagt mamma och pappa köpte ett par skor till mig. TACK <3).
Resten av dagen kommer bestå av plugg :/ Har prov i morgon i produktionsutrusning. Logiska grindar (som är Ologiska), talsystem mm... Blir trött bara av att tänka på saken.

Veckan kommer bjuda på lite smått och gott. Prov, nationellt prov i matte a, hålla egen tyskalektion, sovmorgon på onsdag och självklart massa pluggande....

Kommentarer
Postat av: Räkan

Min vecka ser MYCKEt bättre ut:

Måndag- svensak tal, shopping

Tisdag- Bara halvdag, resten projektarbetesredovisning men jag har inget att redovisa för mitt o Sandras blev bara skriftligt så jag SLUTAR INTE 17 utan typ 12 om jag vill ;)

Onsdag: HEMMA till 14.30 så jag har livskunskap.

Torsdag: Sofia har 3 lektioner och slutar vid 12

Fredag: Inlämning Filosofiarbete :D

Mohaha ;)



Hoppas du har haft en bra helg :D



Puss

2008-05-11 @ 15:12:47
Postat av: Båten

Sheet vilken vecka :O

Vaddå slappt...



Men jag ska inte klaga, har inte så mycket i skolan just nu. De flesta kurserna håller på att ta slut. Det är bara 7 prov å lite inlämningar kvar nu :D



Min helg har varit kanon, eller nästan i alla fall. Har varit ute å solat, men syns det? NEJ (okej, det syns lite....)Men om man räknar bort solandet så har den varit underbar :D

Hoppas du har haft en bra helg.

Jag saknar dig. Tycker vi får träffas snart.



Puss <3

2008-05-11 @ 16:12:51
URL: http://malinnr15.blogg.se/
Postat av: Räkan

haha, jag har TILLSKILLNAD FRÅN DIG blivit KANONBRUN :D tihi! haha!

Ja, dags att planera in en dag faktiskt :) Det låter tragiskt att säga planera, men så är det när allt sker på samma gång ;) Puss

2008-05-11 @ 17:08:26
Postat av: Båten

Nu känner jag mig ännu blekare :/

Vi får planera in en dag tycker jag. Som det ser ut nu så kan jag istort sett vilken dag förutom på tisdag (måste plugga tyska)

Puss

2008-05-11 @ 22:11:54
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0