Dålig uppdatering

Oj, jag har inte varit så bra med att uppdatera här ser jag nu. Det finns faktiskt två anledning till det att det står lite stilll här... Jag måste skriva klart mitt 12 sidor lång APu-arbete innan måndag, dessutom så tillbringade jag hela min dag i Lundbystrand igår med Sofia <3. Även idag och imorgon håller jag till där.
Anledningen till att jag är vaken nu, trots att jag inte skulle behöva gå upp förrän om 1 timma, är att jag måste skriva lite på arbetet. Kladden är klar om typ en timma. Sedan ska det skrivas på datorn, å det kommer förmodligen gå ganska fort. Jag tror det är klart imorgon kväll :D

Idag ska jag som sagt till Lundbystrand igen. Göteborgscup är det som spelas. Kan väl inte påstå att det är några bra lag med, men det är alltid kul att titta på innebandymatcher...

Nu har jag i alla fall skrivit lite här...
Har inte tid att skriva mer nu...

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Buffen

Inga bra lag med i cupen? Bara i grupp 1 för Damklassen räknar jag till tre div 1 lag. Nena on Tour från Schweiz var ju dessutom en fröjd att se :)

2008-05-05 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0