Fredag, skavsår och sol...

Idag är det fredag. Kan inte riktigt förstå att denna vecka snart är slut. Tiden går så fort :S

Min dag började inte så jättebra. Satte på mig ett par vårskor imorse. Det jag inte tänkte på då var att min fot (den ajg skadeade för 20 veckor sedan) fortfarande är svullen. När jag var påväg till bussen så kände jag hur det började göra ont på hälsenan. Jaha, skavsår. Jättemysigt... Haha, men jag får faktiskt skylla mig själv lite. Ibland kanske det är bra att använda det som finns innanför pannbenet...
Haha, jag kommer gå barfota hela dagen^^

Nu sitter jag i skolan, har svenska. Ganska slappt. Vi har fått en text på 14 sidor som ska läsas. Sedan har vi 31 frågor som ska besvaras. Så simpelt, men jag klagar inte^^

Nu ska jag återgå till texten och frågorna.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0