Godmorgon/förmiddag!

Inatt blev det ingen sömn för mig. Jag var helt enket inte trött.
Jag gick och la mig ungefär 3.45, efter att ha legat och vridit mig åt alla håll å kanter i en timma gav jag upp. Så när klockan var 4.45 insåg jag att det inte var någon idé att försöka sova. Jag steg upp ur sängen och satte mig vid skrivbordet, letade fram matteboken och repeterade lite matte A. När klockan passerat 6.00 valde jag att gå in i duschen, allt för att piggna till lite.
Just nu befinner jag mig i skolan. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske blir det en tur ner till uppehållsrummet. Hade varit gött att få sovit lite...

Nää, nu ska jag hitta på något annat...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0