Hej bloggvärlden!

Jag har varit mycket dålig på att uppdatera bloggen, men det är bara för att jag inte haft lust att skriva något.......

Det har hänt en del saker sedan förra inlägget skrevs. Som du kanske ser så har jag en ny bloggdesign (jag vann den hos www.mimmisdesign.blogg.se).
Äntligen har jag fått en riktgt design som jag är nöjd med :D

Jag har även börjat träna. Imåndags tränade jag innebandy. Egentligen så skulle jag bara vara med på uppvärmningen, men när den väl var klar så ville jag inte sluta. Jag blev helt enkelt tvungen att träna hela träningen. Mitt huvud sa till mig att inte sluta.
Efter träningen så var jag nöjd. Att ha tränat var bra. Jag hade saknat innebandyn så mycket. Men nu ska det bli annat. Jag ska inte träna innebandt igen förrän foten är helt okej. Till hösten ska jag kunna träna utan att tejpa foten. Jag ska låta det ta hela sommaren om det är nödvändigt.
Igår var jag och simmade, bara för att träna. Jag kände ingenting i foten under tiden. Och idag känns den mycket bra. Resten av min kropp gör ont. Jag har sån träningvärk. Haha, vaddå otr'änad? ;)
Det blev ialla fall 7 km i vattnet igår. Jag är riktigt nöjd.

Idag blir det en vilodag för mig. Kanske kör rehabprogrammet ikväll, om jag får lite tid över.

För övrigt så rullar allt på. Skolan börjar närma sig slutet, bara 20 skoldagarkvar!
Trots att det snart är sommarlov, så är det en del kvar i skolan. De flesta kurserna börjar lida mot sitt slut. Alltså är det lite slutprov, inlämningar delprov mm kvar att göra innan allt är slut.
Jag har fått reda på betyg i några ämnen, och de jag fått reda på är jag nöjd med :).

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0