Kass mobil!? och läkaren

Ååh, vad trött jag blir.
Efter ett och ett halv år så tycker min mobil att det är dags att bli begravd.

Det går knappt att skicka sms, så fort jag får ett sms så står det: Broken message. Och tror nu inte att det är fullt i min inkorg... Jag raderade till och med alla 400 sms som fanns, men det blev inte bättre för det.
Vibrator låter som f*n, så om du hör något ute i världen så är det bara jag får ett sms... 
Helt plötsligt så har jag ingen mottagning.

Jag skulle kunna rabbla upp hur mycket som helst om min mobil, men det får räcka.
Nu står jag inför valet: Köpa ny, använda en gammal eller ha kvar den å hoppas på att den fixar sig själv...

Hmm, svårt val :S



I förmiddags befann jag mig på Kungälvs sjukhus för att få foten kollad.
Läkaren vred foten åt alla håll å kanter samt tryckte överallt på den, behöver jag säga att det gjorde ont??.

Det bestämdes att jag ska göra en magnetröntgen och ett ultraljud på den. För hoppningsvis så skulle det ta max två veckor till dess :).
Fram till röntgen så ska jag ännu en gång på med en Aircast. Tänkte lagt upp en bild, men det fungerar inte. Kanske blir en imorgon....

För övrigt så har min dag varit kanon bra. Ledig från skola, varit i gbg med mamma (fick ett par skor, tack mamma <3). En mycket mysig dag, med världens bästa mamma!

Var även å kollade på träningen idag. Jag hade velat träna, men min kropp sa verkligen emot. Jag känner mig sliten trots att jag inte tränat :S
Hmm, ja knepigt....

Imorgon är det skola som gäller, så det är dags för mig att stänga av datorn gå och lägga mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0