Klippt mig :)

Idag har jag klippt mig, helt själv. Haha

Vaknade imorse å kände för att klippa håret, så jag letade fram en sax och 5 minuter senare så var mitt hår 3cm kortare. Eftersom jag inte vet vad jag ska göra med mitt hår så fick det här bli en nödlösning. Jag kan inte bestämma om jag ska klippa det kort igen eller låta det växa.

Just nu så känns det bara så tråkigt. Jg orkar inte fixa någon frisyr innan jag går till skolan. Hemma kan man se ut hur som helst...

Jaja, för eller senare så kanske jag kommer på hur jag vill ha det.

Nu ska jag packa träningskläderna...


Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Haha skojjar du med mig eller?

2008-05-20 @ 19:49:27
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0