Snart är arbetet klart! :)

God natt, eller vad säger man om klockan snart är halv tre?
Sak samma. Jag är vaken och dessutom är jag jättepigg. Kanske är det för att jag suttit vid en dator de senaste 10 timmarna för att skriva klart mitt APU-arbete.
Det har tagit längre tid än jag räknat med. Jag fattar inte riktigt vad det är som tagit sån tid. Jaja, jag har i alla fall en sida kvar att skriva, sedan är det lite finjusteringar som gäller. Förmodligen så kan jag gå å lägga mig om en timma.
Eller e de någon mening att sova något? Väckarklockan ringer ju ändå klockan 6.00. 3.5 timmars sömn är lite, kanske stannar jag uppe och går till skolan imorgon utan att ha sovit någonting. Det betyder att jag kommer sova gött imorgon natt. Hmm, nu fick jag något nytt att tänka på.

Nää, nu ska jag återgå till arbetet. Det blir nog ett litet inlägg från mig när jag är helt klar med det.
 
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0