Solbränd :)

Klockan är snart halv tio. Det är torsdag. Jag är trött. Skulle egentligen behövt plugga... Hmm, det finns en del saker som jag skulle behöva gjort, men det får bli imorgon...

Min dag idag har varit kanon.
Skulle egentligen haft mattelektion 13.30-16.30, men läraren tyckte att det var för härligt väder för att sitta inne och jobba, så vi fick ha lektion på valfri plats. Gissa vilken plats jag valde... Haha, hemma, på en filt, men en bra film på datorn. Haha, det blev helt enkelt inte någon matte för mig.
Jag somnade i solen, så jag är ganska bränd, tråkigt att man inte blir brun... Jaja, nu behöver jag inte se ut som en vandrande vitlök ialla fall, det är ju lite positvit ^^

Imorgon har ajg en del att göra.
Först är det svenskalektion 8.00-11.20.
På lunchen får jag ta å äta ett äpple eller nått. Måste till banken för mitt bankomatkort håller på att gå sönder. Jobbigt läge om det pajar, för då har jag inga pengar alls :S Det vil jag inte vara med om...
12.10-13.20 är det engelska.
Å sist men inte minst är det idrott (13.40-15.00). JAG ska hålla lektionen. Hmm, du kan väl absolut inte gissa vad vi ska göra eller?^^ Klart det blir innebandy :D
Va fan, när jag får planera vad jag vill så e de ju självklart att det blir något jag älskar.

Hmm, jag har inte så mycket mer att skriva idag.
Har lite kvar att göra innan det är dags för mig att krypa ner under mitt varma täcke, å om jag ska få gjort allt innan jag somnar så är det bäst för mig att avsluta detta ointressanta inlägg.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0