Veckan börjar lida mot sitt slut.

Klockan är snart halv tio denna söndagkväll.
Idag har jag fått gjort mycket, pluggat, köpt skor, bakat kladdkaka, städat rummet, kollat på tv, listan kan göras hur lång som helst. Jag har helt enkelt fått gjort hur mycket som helst idag.
Imorgon är det skola igen, längtar faktiskt inte... Har bara en lektion imorgon å då har vi prov.
Jaja, jag ska inte klaga. Det är snart sommarlov.

Jag har sån beslutsångest. Jag vill göra om på bloggen, ändra design, menyer, typsnitt osv, men jag vet inte hur jag vill ha det...
Det jag vet är att jag vill ha den i ljusa färger, men vilka?
Hmm, det löser sig nog.. någongång...

Fast för att jag ska kunna göra detta så måste jag ha tid. Och tid vet jag aldrig när jag får.

Sak samma, bloggen får se ut som den gör ett tag till. För eller senare så kommer jag förmodligen få lite tid över...

Snart är det dags för mig att stänga av datorn. Den har ju trots allt varit igång i 13 h å 12 minuter.
Imorgon så behöver jag bara ha med datorn till skolan. Det betyder att det inte kommer bli så mycket att bära på :D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0