Alla veckor ser exakt likadana ut...

Jag sitter just nu i en soffa i skolan. Har haft lunch sedan 11.00...
När jag har tråkigt, vilket jag har just nu, så sitter jag och funderar på allt och ingening ungefär... Jag har under ungefär 50  minuter suttit och funderat på hur mina veckor ser ut... Har nu kommit fram till att varje vecka är exakt likadan..

Måndag: Skola 9-16.30 sedan direkt till träning. Hemma 21.30, lite dator sedan sova vid tolv...
Tisdag: Skola 8.00-15.30, hem plugga, lite dator och sova.
Onsdag: Skola 8.00-16.30, hem plugga, dator och sova
Torsdag: Skola 8.00-16.30, körlektion 17.40-18.20, direkt till träning 19.00-22.20 (gym 2 timmar och 1½ h på planen),      hem, dator och sova.
Fredag: Skola 8.00-15.30, hem och slappa (eller sova) resten av kvällen-
Lördag: SOVMORGON (!)Så länge det bara går... Ev. match annars väldigt chill...
Söndag: SOVMORGON ev.match annars väldigt mycket dator och lite plugg...

Vad tråkiga mina veckor ser ut... Okej, de inte bara ser ut att vara tråkiga de ÄR tråkiga...

Nu blir det en timmes sömn innan kemilektionen börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0