Åskskadat bredband

Igår fick jag reda på varför bredbandet inte fungerade. Det var en slang som hade blivit skadat vid ett åsknedslag. Imorgon kommer slangen bytas ut.
Det suger att inte ha något bredband. Jag få panik. Kan inte kolla några mail, läsa bloggar skriva bloggar, uppdatera bilddsgboken, jag kan inte göra någonting helt enkelt.
Okej, jag ska kanske inte klaga eftersom jag har internet i skolan, men ändå. Här kan jag inte svara på några mail, för den utgående servern är fel. Min mail är alltså inställd så att jag kan skicka mail hemifrån...

Dagarna sedan jag skrev något seriöst här har rullat på. Skolan har tagit mycket tid denna vecka, massa prov hit och dit, lämningsuppgifter, läxor osv...
Jag har precis haft min sista religionslektion. En jämförande slutuppsats om jordangrupperna skrev. Jag blev ganska nöjd med den...
Senare i eftermiddag är det kemi. Jag har inte hunnit klart med uppgifterna så det är vad jag måste göra när detta inlägg är klart.

I eftermiddag blir det, som vanlig på torsdagar, STRESS. Jag måste stressa från skolan för att hinna till körlektionen. Sedan blir det lite slappande till Idrottshallen där det väntas flera timmars träning. Idag ska jag verkligen köra 2 timmar i gymmet och träningen på planen. Jag har de två senaste gångerna pluggat medan brorsans lag tränar i gymmet... Slappt jag vet, men ibland måste man lägga lite tid till skolan.
Idag har jag inga skolarbeten alls så jag kan träna hur mycket jag vill :) Hihi :P

Jag vet inte när nästa inlägg kommer här. Imorgon kommer jag inte behöva ha med min dator till skolan, så det blir inte någon bloggande under skoltid...
Hemma så vet jag inte om bredbandet kommer igång under morgondagen. Det brukar alltid dra ut på tiden... Jag hade kunnat mobilblogga, men när jag gjorde det igår så tog pengarna slut. Visst, jag hade bara 2 kronor kvar när jag började, men ändå. Lite surt att jag hann skriva klart inlägget men när jag tryckte på "publicera knappen" kom det upp error... Pengarna var slut... Surt...

Nu har jag inte tid till att sitta här och skriva massa onödiga saker. Jag måste göra kemiuppgifterna innan lunchen (alltså har jag 40 minuter på mig...)

Ha en bra torsdag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej på dig muffinsMalin!Tänkte skriva en massa roligt och onödigt här nu! Va ju ett tag sen jag var här och hälsade på iditt krypin =).En liten blogg i bloggen hade jag tänkt mig,men så helt plötsligt så kom tröttheten och bankade mig i skallen`tränat 2 tim,kan bero på det´ så det blir till att lägga sig i ett härligt bad och efter det göra en dubbel mollbergare med skruv rätt i säng och drömma om kanelbullar =) =) =) .. HA d hörs KRAM

2008-11-27 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0