Dagens planering är klar =)

Jag har nu funderat klart på hur jag ska göra idag.

Jag har tänkt att ta 7.30 bussen hemifrån, är då i skolan ungefär 8.30. Fram till 11.20 är det apu-skrivande och matte pluggande.
11.20-12.10 är det lunch
12.10-15.30 Religionslektion

Efter religionen stannar jag antingen kvar i skolan eller åker jag till Idrottshallen och pluggar. Vi ska börja med ett arbete på religionslektionen så det skulle jag kunna skriva en del på.
Jag har inte bestämt exakt ännu om jag stannar i skolan eller åker till hallen, men det är ju sak samma ;)

Min planering känns bra =)

Nu är klockan snart två och jag ska sätta igång en film =)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0