Det snöar

Ute snöar det för fullt, men inte gör det mig något. Jag har precis gjort klart matteprovet och sitter just nu på studietorget med tyskagrammatik häftet bredvid mig. 
Matteprovet gick väldigt bra så nu kan jag släppa det =)

Fram till på onsdag eftermiddag så är det fokus på tyskan (har prov)...  När det provet är klart så är det full fokus på religionen. På torsdag skrivs nämligen slut-uppsatsen. Ska bli härligt att avsluta den kursen...
På fredag kommer det ett oförberett prov i engelskan - läsförståelse.

Till helgen så blir det lite julbak och massa plugg... Ska baka både lussekatter och pepparkakor, eller det är i alla fall vad jag planerat att göra... Dessutom kommer det bli matteplugg... Har nationelltprov på torsdagen (alltså v.49). Det är alltså snart slut på matte C kursen...

Kanske ska lägga lite tid till tyskahelvetet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0