En helt vanlig torsdag

Till att börja med så kan jag säga att jag är tröttare än tröttast. Jag gick och la mig för 15 minuter sedan, men kunde inte somna eftersom bloggen inte var uppdaterad (ja, jag är störd^^ ).

Dagen har varit en helt vanlig torsdag med skola, körlektion, gymträning och innebandyträning.
Kemiprovet gick kanon bra.
Körlektionen gick bättre än bäst.
Gymträningen gick åt skogen. Jag orkade faktiskt inte. Måste erkänna det. Tröttheten smög sig fram...
Innebandyträningen gick ganska bra. Blev pigg när jag kom på planen.

Det är väl typ så min dag har varit.

Imorgon är det fredag, den dagen som jag längtar mest till. Tänk att komma hem, jättetrött efter en hel skolvecka. Lägga sig på sängen, sätta igång en bra film och sova en stund. Sedan vakna lagom till "de riktiga" tvprogrammen börjar.
Jag längtar i alla fall till imorgon =)

Det här inlägget kommer inte bli mycket längre än såhär. Jag är för trött för att orka skriva något seriöst.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0