Färdigpluggat för idag

Att offra en hel fredagskväll till matteboken är inte något folk gärna gör... Jag är däremot väldigt glad att jag offrade min fredag till matten. Under kvällen så har jag repeterat halva matte c, (alltså gjort alla tal igen, 56 stycken).
Derivata, extrempunkter, teckentabelldefinitionsmängd, asymptot, artmetisk talföljd, det är bara lite av vad som finns i mitt huvud just nu. Allt bara snurrar runt. Kommer drömma om derivata och annat skit.
Idag kommer jag inte plugga mer. Det blir för mycket då. Min hjärna är sådär lagom full nu.
Imorgon ska jag ta sovmorgon (typ till elva kanske). 12.15 är det samling i Idrottshallen, match som gäller^^

Efter min match så kör mamma eller pappa hem mig så jag kan fortsätta plugga. Brorsan spelar vid fem i Idrottshallen, men tyvärr så känner jag att det är bäst om jag inte tittar på den. Jag har sjukt mycket i skolan så det fungerar inte att "slösa" bort tid till att bara sitta och titta på matchen. Det är helt enkelt bättre om jag åker hem och pluggar.
Morgondagens plugg:
* Göra klart matten (repetera allt helt enkelt)
* Plugga tyskagrammatik
* Läsa lite religion inför slutuppsatsen.

Det är nog vad jag planerar att göra imorgon. På söndag får det bli massa tyska, massa kemi, massa religion och titta igenom matten en sista gång.

Jag är i alla fall väldigt nöjd med min fredag, så nöjd att jag nu planerar att gå och lägga mig ;)

// Plugghästen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0