Håltimma =)

Hej.
Har nästan precis kommit hem från skolan.
Skrev först prov i lite drygt en timme... sedan var det rast tre timmar som gällde... Efter två timmar, precis innan alla skulle dra på lunch, så sa min klasskamrat att Kemilektionen var inställd.

As kul att man suttit på i et fotölj och sovit i två timmar när man lika gärna kunde åkt hem och sovit...
Men men....

Under eftermiddagen kommer jag plugga både kemi och matte, samt tycka synd om mig själv. Halsen gör fortfarande jätteont. Så ont att jag faktiskt skulle vilja vara utan hals ett tag... Undra hur det hade fungerat ^^

Senare ikväll är det körlektion. Kul att körläraren sa att jag skulle läsa sida 5-10 i en bok... Det är bara det att de sidorna är bara massa förord och sånt. Haha, men jag har tagit eget initsiativ och istället läst de första "riktiga" 10 sidorna...

Kemiboken väntar nu...

Skriver nog mer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0