Hemma

Festen är över för min del. Jag sitter just nu i mitt rum framför datorn och svär för mig själv. Bredbandet fungerar fortfarande inte. Jag blir galen. Att vara malin utan internet är svårt. Jag får panik... Nog talat om internet... Jag kom i alla fall hem från lagfesten vid kvart i två ungefär. Vid två tiden kom min bror hem. Det märks hur rädd han är om mig. Han vill alltid veta hur jag kommit hem osv. Jag älskar faktiskt mina bröder. Jag kom och tänka på en sak som hände för ett bra tag sedan. Jag hade varit ute någonstans. Klockan var runt halv tre när jag kom hem. Min bror visste då inte att jag var ute så när jag kom hem så hörde han att dörren öppnades. Jag han inte ta av mig jackan innan min bror kom utspringade ur sitt rum med en innebandyklubba över axeln. Jag bara: hej, det är bara jag. Peter blev lite förvånad att jag kom hem så sent. Han brukar alltid komma hem efter mig om jag är ute, men den gången var det tvärt om. Dagen efter så fick jag höra att han trodde det var en inbrottstjuvi innebandyklubban skulle han använda att slå med. Undra om det hade blivit bra... Haha senare idag blir det pepparkaksbakning med kusinen :p ska se om jag kan baka lussekatter också. Vad som händer nu vet jag inte. Det finns inga bra tv program att titta på och internet fungerar inte... Suck. Kanske ska se om jag kan plugga lite innan jag går och lägger mig... Annars så får det lite smsande till kompisar. Någon måste ju vara vaken nu. Nog från mig... Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0