Ledarutbildning dag 2 + min morgon

Igår var jag trött. Helst sjukt trött...

Ledarutbildning var det som stod på schemat. Gårdagen var lite roligare än lördagen eftersom vi hade lite praktiskt också...

Vi slutade typ 15.30 så jag var hemma vid 16-tiden.

Firade pappa först och sedan upp till farmor och farfar för att fira pappa. Farsdag liksom...

Kvällen avslutades i soffan. Jag somnade och sov i drygt en timme. När jag vaknade så hade jag inte alls lust att blogga... Istället gick jag och la mig för att sova vidare...

Imorse ringde klockan 6.45 bara för att jag skulle hinna packa innebandyväskan och skolväskan innan det var dags att åka till skolan.
Egentligen börjar jag 12.10 idag, men det känns bara fel att vara hemma och sova när man istället man åka till skolan och plugga...

Jag kom till skolan ungefär 8.30. Satte igång att plugga sirekt. Jag och Simon jobbade mycket tillsammans så nu, lite drygt 2 timmar senare är nästan allt klart.

Veckans att göra lista har kortats ner väldigt mycket:
Tyskaläxa
Kemi laborationsrapport
Kemi läxa
Plugga inför Industriell produktions prov
Matte

Jag trodde att denna vecka skulle bli åt helvete med massa pluggande, men nu verkar det se bra ut... Det jag har kvar är att plugga på ind. prod. provet som ska skrivas på onsdag.

Nu ser det ut som att jag kommer hinna ha ett liv också ;)
Det kommer bli gött på onsdag för då 8.00 börjar provet. Sedan får man gå hem när man är klar... På eftermiddagen skulle det egentligen ha varit tyskalektion, men läraren är bortrest så vi har fått uppgifter att göra istället... De uppgifterna har jag gjort nu på morgonen, så min onsdag kommer bli kort ;) Räknar med att vara i skolan i typ 2 timmar :P
As gött ;)
När jag kommer hem så blir det nog bullbakande.


Det är väl en kort (och dålig) sammanfattning av vad som hänt sedan jag skrev här sist....

Nu är klockan 11 och lucnhen har öppnat... dags att dra helt enkelt.

Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0