Måndag

Godmorgon =)

Huvudet dunkar och jag känner mig seg. Kanske är det dags att inse att min kropp behöver mer än 4 timmars sömn på nätterna....

Jag sitter just nu i skolan och funderar på vad jag ska hitta på. Gjorde klart apu-arbetet och matten på ungefär 45 minuter... Sedan dess har jag bara suttit här på en stol och surfat runt på nätet. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

I helgen kom jag på varför min fot börjat göra lite smått ont igen... Självklart är det för att jag inte använder mina inlägg på dagarna. Det måste blivit en chock när jag helt plötsligt slutade använda dem.
Tänk själv... Varje dag i sex veckor använde jag dem i mina arbetsskor, när jag sedan kom tillbaka till skolan så började jag (självklart) använda mina vanliga skor. Eftersom de inte finns lite mycket utrymme i dem så valde jag att strunta i inläggen... Att foten då började säga ifrån är väl inte så konstigt?
Det tog nästan exakt en vecka för mig att fatta detta.
Nu är det helt enkelt dags att börja använda inläggen seriöst så jag slipper felbelasta och slita på ledbandet.

Nu funderar jag på att dra till en soffa och sova en lite stund ;)

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0