Plugg, plugg och så lite match...

Dagen är väldigt lätt att beskriva. Det är bara att läsa rubriken...

Imorse vaknade jag ungefär 10 minuter innan klockan skulle ringa. Det kändes väldigt meningslöst att somna om... Istället så kollade jag hur det hade gått med filmerna som fanns på nedladdningslistan när jag gick och la mig... Till min förvåning så var alla utan en klar :O
Sak samma, jag tog och stängde av datorn och gjorde mig klar för att åka till skolan.
Ute var det kallt, -6 grader, men i bussen var det varm. Jag satt som vanligt och lyssnade på min mp3. Pain är min drog. Jag klarar inte av en dag om jag inte går lyssna på Pain.
När jag kom till skolan så satt redan många av mina klasskamrater på studietorget och pluggade. Jag började med att starta datorn och kolla lite mail. Sedan var det seriöst plugg i tre timmar (till 11.45), käkade lite och 12.10 var det dags för matte lektion. Jag valde att jobba helt själv idag. Jag fick gjort så jäkla mycket. Det som skulle göras på dagens lektion fick jag gjort på 50 minuter. De andra 150 minutrarna av lektionen repeterade jag allt. Det var behövligt om man säger så...

Efter matten så satte jag mig och pluggade lite tyskagrammatik, sååååååå tråkigt men jag har inget val... Jag förstår inte hur tiden kunde gå så fort, men helt plötsligt var klockan 18.25 och jag hade 5 minuter på mig att komma till hallen. Det var bara att stänga av datorn snabbt, packa ihop allt och dra. Att komma ut ur byggnaden var inte så lätt. Jag har inte suttit kvar där så länge innan så att hitta knapparna som låser upp dörrarna var inte lätt, men tillslut kom jag ut =)

Det blev en lite lättare joggingtur till hallen. Aldrig att jag joggar med de väskorna igen. Fy fan att ha 14 kilo på EN axel. Sak samma, tillslut kom jag fram, dock lite sent men bättre sent än aldrig...

Matchen förlorade vi :@
Att spela när man varit sjuk i en vecka är inte kul. Jag orkade ingenting =(. Min kondition kan just nu jämföras med ett berg... Jag har alltså ingen =/

Just nu sitter jag och tittar på tv: Pojkar med anorexi.  Hur många gånger har inte den gått på tv då?? Jag tror det är femte gången som jag sätter igång tv och ser det... Suck... Tyvärr så är jag lat och orkar inte flytta handen de 10 centimeter som krävs för att nå fjärrkontrollen, så jag får helt enkelt titta på detta...

Imorgon är det tisdag och skola som gäller (som alla andra dagar helt enkelt). Presentationsprojekt och religion...

Det var väl min dag...

Godnatt...


Kommentarer
Postat av: Patrik

Oj då!Trodde inte att ni kunde förlora =( .Du kanske inte spelade så mycket då =) ?

Blääää,trött trött trött

KRAAAAM

Ps.Kan inte slita mig från fotot ;)

2008-11-18 @ 06:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0