Slapp fredag...

Tyvärr kommer det inte bli något jätte seriöst inlägg idag heller... Jag är trött och har annat att tänka på...

Dagen har varit kanonbra. Presentationsprojektet går framåt. Min grupp är kanonbra. Alla vill att resultatet ska bli så bra som möjligt. Det är så bra det bara kan vara helt enkelt...
MEN... tyvärr så har jag kanske satt min grupp i en lite jobbig situation... Vår presentation ska redovisas inför lärarna onsdag v.51, men jag vet inte om jag är i skolan då. Kanske måste jag vara hemma... Ett alternativ var att redovisa det måndag V.50, men då har vi redan en presentation i Kärraskolan.
Efter lite funderingar så har jag nog, för gruppens bästa, bestämt mig för att gå till skolan och göra redovisningen hur jag än känner mig.

Andra lektionen för dagen var idrott. Självklart så hade jag ingen tejp. Att hoppa över lektionen funderade jag inte på. Det var bara att vara med otejpad och ta det lite lugnare.
Som tur var så gjorde vi bara spökboll så det blev inte så jättemycket spring, men visst kände jag att det inte fungerar att träna otejpad.

Sista lektionen för dagen var engelska. Läraren var sjuk så det var några i klassen som skulle sätta igång en film och ta närvaro. Jag blev faktiskt förvånad när jag kom till klassrummet för det var ingen som hade åkt hem. Oftast så brukar det vara väldigt lätt att lämna skolan när man hör att det inte kommer finnas någon lärare...

Självklart så skulle filmen vara med engelskt tal och text... men det fanns bara engelsktext för hörselskadade, så det fick vi ta. Lite störande när det stod: PANG!
Jag kan inte påstå att jag kände mig laddad för en film, speciellt inte idag. Min hjärna fungerar inte så bra på fredagseftermiddagrna...
Som tur är så har jag filmen som vi såg (eller skulle se kanske man ska säga ;) )på datorn (med svensktext, hehe), så jag kan helt enkelt kolla på den någon gång i helgen.

Annars har det inte hänt så mycket under kvällen. Jag har mest suttit i mitt rum med datorn i knäet och surfat runt på internet, spelat lite spel, tittat på kort, chatttat lite och läst lite mail. Det har varit som vanligt helt enkelt :P


Hela helgen kommer gå till innebandy. Jag kommer gå ledarutbildning. Så imorgon och på söndag kommer jag vara i Ale gymnasium...

För en liten stund sedan tittade jag i min kalender. Nästa vecka kommer bli typ jobbig! Mycket tid kommer gå till skolan. Det är läxor hit och dit, inlämningar, prov mm...

Dessutom har jag körlektion, innebandyträningar och "Kanelbulle beställning" som ska göras...
Just de... igår bokade jag halkkörning... 5/12 var första tiden som fanns, så då kommer jag göra det. Körde med en annan körlärare igår. Han var bra och sa att det skulle räcka gott och väl med de sex lektioner som jag har kvar. Det känns jäkligt bra (och ännu bättre när skolan betalar sex stycken :P )

Det blev allt ett litet inlägg här idag, lite längre än jag planerat, men det är väl inget negativt eller?
Snart är det dock dags för mig att börja fundera på att sova... Ska åka hemifrån vid kvart över åtta imorgon...



Till laget:

Kom igen nu tjejer. Ladda inför morgondagen!
Jag håller tummarna för er.

LYCKA TILL!


// Båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0