För jag är lycklig

Veckan har avslutat på ett vädligt bra sätt.

Jag har varit hemma från skolan idag. Mådde inte så bra när jag vaknade, men nu känns det faktiskt bättre MEN jag har fortfarnade sjukt ont i halsen =/.
Under dagen har jag pluggat, lagat mat, hängt tvätt, pratat i telefon, latat mig framför datorn och somnat i soffan.
Jag har alltså inte gjort så mycket, men det har varit härligt ändå.

Lyckades göra världens godaste mat. Trots min onda hals så åt jag lite, och det var de bästa jag gjort såååååååå gott. Efter maten började jag plugga lite. Skulle haft matte i skolan idag men eftersom jag var hemma så fick jag snällt plocka fram boken och göra de tal som skulle göras. Jag klarade 8 av 9 tal. Det sista satt jag med i nästan 50 minuter innan jag insåg att jag inte fattade. Det var väl någonstans där som Coach ringde. Fick skrattat en del :P
Coach, Tyvärr så har jag varken lyckats med mitt kloningförsök eller med den hemmagjorda bomben, så tyvärr kan jag fortfarande inte vara med på matchen imorgon. Men jag kan ju meddela att min familj hade blivit mer än glada om dopet flyttades till Almåsskolan istället. Haha

Efter samtalet med coach så ringde jag Carro, som varit i skolan, för att fråga om det talet som jag inte fattade. Till min förvåning så hade de inte gjort något på lektionen. Frågade även Jesper på msn, men har bekräftade att klassen använt datorerna väldigt flitigt under mattelektionen.
Jag som varit hemma hela dagen har alltså gjort mer än de som varit i skolan. Jag är riktigt nöjd =)

Istället för att sitta och grubbla på ett tal som inte går att lösa så fortsatte jag med kemin... As kul... Eller inte... Haha

Vid åtta tiden så slängde jag mig i soffan med en varm filt runt mig för att bara titta om det var något bra på tv. Efter typ 30 minuter så sov jag^^
Nu typ två och en halv timme senare så har jag vaknat till liv igen. Dock väldigt trött, men jag lever ;)

Imorgon är det lördag och jag ska på dop. Lille Maximilian 3 månader gammal ska döpas. MEN, innan dopet så måste jag följa med på öppet hus på mimers hus... As kul... eller inte...
Min lillebror (som förövrigt inte är så liten längre...) ska välja gymnasium. Jag erbjöd han en heldag med mig på GTG, men han nästan skrev NEJ till mig. Haha, bra det ;)
Jag säger bara: Blä för att välja gymnasium, inriktning och allt vad det nu e...


Tröttheten fortsätter så jag har faktiskt bestämt mig för att flytta mig en meter till vänster, luta mig bakåt, stänga ögonen och sedan vakna imorgon ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0