Fredag en liten stund till

Förvånad att det blir ännu ett sent inlägg? Haha
Förvånad när jag skriver att jag är trött?
Förvånad att jag...
Hade kunnat skriva hur mycket som helst, men så kommer det inte bli. Jag är lite anti mot bloggen idag. Varför går inte att förklara. Började skriva ett inlägg för några timmar sedan, men tog bort allt för det kändes inte rätt. Jag försår inte varför...

Idag har jag i alla fall varit iskola. Kändes både positivit och negativt. Dagen har i alla fall varit väldigt chill.
Den började med engelskaredovisning. Jag höll min som tredje person, så 8.14-8.17 stod jag och pratade. Härligt att ha den avklarad!!
Vid kvart över nio var allt klart. Jag (och resten av halva klassen) hade rast/lunch fram itill nästa lektionsstart, klockan 12.10.

Jag och några till från klassen satt och tjötade i cafeterian en stund. Sedan drog vi till maten.
Där var det verkligen katastrof. Den som serverades till GTG-eleverna var pasta med någon sås. Det såg såååååå äckligt ut.
Salladsbuffén såg inte heller god ut, det fanns liksom inget att äta där...
Det blev helt enkelt en dag utan lunch för mig.

Sista lektionen var det typ någon föreläsning (helt onödig!). Det var någon från Volvo som snackade om hur det går till när personal anställs... Så tråkigt...
Vi fick sluta klockan 13.15 så det var ju lite bra i alla fall...'

Kom hem 15.15 efter att ha fått vänta på bussar i typ... äsch hur länge som helst...
Lagade middag till mig själv (det blev en soppa idag)...

Fick sedan sånt sug att baka. Jag hade egentligen planerat in morgondagen som en bakdag, men jag ändrade det...
Fick bakat två olika sortes bröd. Det blev jättegott =)

För två timmar sedan så sa det bara PANG i mitt huvud. Allt kändes fel.
Mitt rum var för varmt = klagade
Öppnade fönstret, men då blev det för kallt = klagade
Mobilerna var tysta = klagade
Mobilen ringde= klagade

Ja, allt var fel helt enkelt...
Jag är trött det är därför allt känns konstigt...

Imorgon ska brorsan spela USM i Dingle. Jag fick förfrågan om jag skulle med och titta, men jag tackade faktiskt nej. Jag måste få sova ut och vila upp mig.
De har samling klockan 12 i Kungälv, vilket betyder att jag skulle behöva åka hemifrån halv tolv och då hade jag behövt gå upp elva. Nej tack...
Jag ska ha sovmorgon =)
Inatt sätts mobilerna på ljudlös utan vibration. Ingen/inget ska få störa min sömn. Jag behöver sova ut.

Som avslutning på inlägget bjuder jag på några kort på de bröd som jag bakat...

  



Blev två olika sortes brytbröd...


Nu ska jag sova.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0