Innebandy hela dagen :D

Vilken underbar dag...

Imorse vaknade jag utan väckarklocka vid halv tolv. Att sova ut var något min kropp behövde. Jag kände mig as pigg :)
Till frukost blev det havregrynsgröt, gott :)

Sedan bar det av mot Valhalla för att spela innebandymatch mot Guldheden.
Vi vann med 7-2 och jag lyckades göra mål.
Min insatts på matchen var jag nöjd med, det mesta stämde. Var precis inne på Marstrandsbloggen och läste matchreferatet. Jag hade fått två stjärnor, så det var tydligen inte bara jag som var nöjd med min insatts :)

Efter matchen så gjorde jag och mamma några ärenden i Göteborg... sedan åkte vi hem till mormor och morfar för att hämta äpplemos som mormor gjort :)

18.30 var det dags för samling i Ale gymnasium. B-lags match var på gång...
Själva spelet var kanske inte så mycket att hänga i granen. Det var många trötta kroppar på planen...
Till slut så vann vi i alla fall matchen med 6-1.

Helgen har alltså tagit slut nu...
Imorgon är det dags för match igen :) Typ samling vid halv sju eller nått.. Matchstart 19.35.
Snart är det dags för mig att sova... Ska bara göra klart allt inför morgondagen. Har bestämmt mig för att åka direkt till hallen, för att åka hem och vara hemma i en timme känns inte så kul. Det blir bara massa stress...
Så snart ska jag hämta mina matchkläder som hänger i torkskåpet och packa ner dem i väskan... 

Min kropp är trött och vill inget annat än sova, så det är precis vad den ska få göra nu (eller i alla fall snart)...

(orkade inte vara seriös och skriva ett långt inlägg...)
God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0