Jag orkar inte...

...skriva något långt inlägg just nu.

Helgen har äntligen kommer efter en jobbig vecka med lite sömn.
Jag har under kvällen varit hos Alexandra... Om allt blir som planerat så ska vi till Daniel (mitt ex) imorgon... men men, det återstår att se imorgon. Blir det något så blir det efter min match...

Detta får räcka...

Jag ska ta igen lite sömn nu... Skriver ett längre inlägg imorgon, kanske det blir någon bild också... men det beror på om Alexandra lägger upp några på bilddagboken...

Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i utlottningen, du har jättefin blogg redan tycker jag=)



Ha en trevlig kväll, kram.

2008-10-11 @ 20:42:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0