Måndag 20 oktober

Hejsan :)

Inatt lyckades jag inte somna i tid. Jag hade fönstret öppet pga att min dator varit igång under kvällen och den sprider en enorm värme... Efter en stund så började det blåsa och regna as mycket ute. Klockan var då ett och jag inbillade mig att det var någon som stod på utsidan av mitt fönster och glodde på mig. (haha, ja jag är knäpp). Jag stängde ganska snabbt fönstret och rullade ner rullgardingen. Problemet löstes direkt :)

När fönstret var stängt så blev det ganska snabbt varmt i rummet igen. Datorn stod på för att några filmer höll på att tankas hem... Under tiden så passade jag på att uppdatera bilddagboken. Det tog lite längre tid än jag planerat... Vid kvart över två var jag färdig, men tror du jag var trött? Nej :O
Stängde av datorn och gick och la mig vid halv tre... Klockan tickade på... Jag bara låg i min säng och väntade på att ögonen skulle stängas, men de ville tydligen inte det...
Sista gången jag kollade på klockan så var den 5.07, tror att jag somnade ganska snabbt efter det...
Sedan så ringde väckarklockan 6.00. Jag var faktiskt ganska pigg :)

Arbetsdagen har gått ganska snabbt trots att jag nästan inte gjort någonting...
Fick som uppgift att flytta över några mappar till en annan hårddisk. Det tog ungefär 5 minuter och efter det fick jag "egen tid". Det var inga prov som skulle genomföras under dagen :/
Istället för att bara sitta och glo på ingenting så pluggade jag matte.

Efter dagens slut blev det några ärenden utförda innan det var dags för träning.
Träningen var ganska bra...

Nu börjar tiden rinna iväg... det kanske är dags att börja stänga av datorn...

Natti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0