Min dag i korthet...

Dagens uppgifter är nu avklarade, likaså hela dagen.

Som jag skrev tidigare idag så fanns det ingenting att göra på jobbet idag. Jag satt och pluggade matte en stund, va´ me Eric en stund, gick runt en stund, skrev ut lite nya recept... Jag gjorde lite allt möjligt helt enkelt. Riktigt segt var det.

Jag gick från stället redan vid halv tre, vilket gjorde att jag hade en stund över i stan innan bussen kom. Tog en sväng i Nordstan, utan att köpa något. Jag behöver ingenting. Mina garderober håller på att sprängas av kläder;)
På bussen hem träffade jag brorsan, alltid lika kul att ha någon att tjöta med på vägen hem :)

När jag kom hem så var jag så ivrig att få prova de nya recepten som jag hittat.... Kolor och hallonsnitt var det som bakades idag.
På lördag har jag planerat att baka bröd :)

Vid tio i åtta körde jag bilen mot Lundbystrand där distriktlagsträningen väntade.
En rolig träning :)
Hemvägen körde jag också och det gick bra. Jag har nu invigit körning i hagel ;)

Nu har jag precis duschat, så det är dags att börja avsluta inlägget för att sedan gå och sova. 
Imorgon är det onsdag vilket betyder MATCH :)

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0