Min helg

Shit, tiden bara rinner iväg. Helgen har nu tagit slut :(
Min helg har i alla fall varit kanon bra. Jag har varit dålig på att blogga, men min kropp fungerar inte på nätterna. Att skriva ett inlägg på natten är bara onödigt. Det bli bara så luddigt skrivet...
Hur detta inlägg bli vet jag inte. Min hjärna vill inte sammarbeta riktigt( förklaring kommer senare)... Men jag lovade faktiskt att skriva ett inlägg idag, så då får jag göra det.

Fredag: Att gå upp klockan 6.00 var inte lätt. Jag var trött efter att ha somnat vid halv fyra... Jag hatar att ha träningar sent! Jag kom som en zombie till min avdelning. Härligt att det inte fanns något att göra... Att sitta på en stol när man är trött är nog det värsta som finns. Jag blev bara tröttare och tröttare. Tillslut så gick jag iväg till mina klasskamrater för att se vad de hittade på.
Under dagen blev jag lite piggare, kanske var det för att jag hade saker att göra...
På sista rasten var det dags för avtackning av två anställda som hade sagt upp sig pga nya jobb. Det blev en lång rast med lite fika.
Jag glömde helt av tiden på eftermiddagen... Helt plötsligt avr klockan halv fyra och jag hade jobbat över 15 minuter. Tänk om skolan visste om det...
Det hade hänt en trafikolycka så min buss blev försenad till Hjalmar, vilket gjorde att jag missade Marstrandsbussen med typ 5 minuter... Men inte klagade jag. Istället tog jag en sväng till stan för att gå i affärer. Det blev inga inköp, som tur var. Min garderop håller på att sprängas av alla mina kläder... Haha
Väl hemma så hade jag tänkt att inte göra någonting, var trött och hade tänkt att gå och lägga mig tidigt.
Men så blev det inte... Fick ett sms vid sju av Alexandra. Hon frågade om jag hade lust att träffa henne.
Så blev det också. Jag hoppade på moppen, i spöregnet, och åkte till Ytterby för att umgås med henne hela kvällen. Att vi inte har träffats på flera månader märkes inte. Vi är så tajta! Under kvällen satt vi mest och tjötade, skrattade och hade allmänt kul. Vi smsade Daniel och frågade om han ville hitta på något på lördagen, ochd det ville han... Vi bestämde oss att höras mer under morgonen...
 Min trötthet försvann för tillfället när jag var hos Alexandra... När klockan däremot blev halv ett så kände jag att ögonen sakta men säkert började strejka. Då kände jag att det kanske var dagt att börja packa ihop mina saker och bege mig hemåt. Så vid kvart i ett satt jag på moppen för att åka hemåt. Det var as mörkt, blåste som värsta stormen och regnade så jag funderade ett tag på om jag inte stod i duschen...
När jag väl kom hem vid typ ett så skulle moppen in, och det var inte lätt. Ett antal problem avlöste varandra... Haha, vaddå att jag var trött? Jag kom i alla fall in i huset vid halv två... Att åka hem i kylan gjorde att jag piggnade till. Att sova fanns inte i mitt huvud. Vid två tiden skrev jag ett inlägg, och efter det hade jag planer på att sova, men så blev det inte. Istället skulle jag bara kolla mailen... Det blev lite mer än så...
Gick och la mig typ halv fyra och somnade efter en minut...

Lördag och söndag: Blev väckt på morgonen av att mobilen ringde... Det var Daniel. Jag var inte allt för pigg... Tittade på klockan och upptäckte att den var kvart i tolv. GAAAAAH, varför ska folk väcka mig så tidigt?? Låt mig sova.
Efter ett långt samtal med planering över kvällen så gick jag äntligen upp ur sängen. Klockan hade då hunnit bli tjugo över tolv... Det första jag gjorde var att sätta igång och baka en kladdkaka som skulle med till Daniel...
Vad jag inte visste vid det tillfället var att jag klockan ett skulle åka till Idrottshallen... När kladdkakan var klar så blev det strssigt. Matchkläderna skulle hittas, väskan skulle packas och allt som skulle med till Daniel skulle läggas i en väska. 13.03 var jag klar och satt i bilen... Halvvägs till Kungälv kom jag på att jag inte ätit frukost, SMART MALIN! :@
I hallen fick det helt enkelt bli en korv med bröd för att få i mig lite käk...

Jag har inga kommentarer av matchen... Vi vann med typ 5-0 eller nått...  Kommer inte ihåg...
Kanske inte var den bästa matchen från min sida, men inte heller den sämsta, den var helt okej helt enkelt :P
Den här säsongen känns hittills ganska mycket bättre än den förra på alla sätt...
Efter matchen mötte jag Alexandra för att vi tillsammans skulle kunna åka till Daniel. Hade kanske varit lite jobbigt om Alexandra hade behövt åka själv eftersom hon inte visste vart han bodde.
Vid tjugo i åtta stod vi på trappan till hans hus och ringde på, men ingen öppnade... Musiken dunkade redan på utsidan så vi kom fram till att han inte hörde, så vi gick helt enkelt bara in... Han blev lite chockad när vi helt plöstligt stod i hans rum... Haha

Kvällen var underbar. Vi tittade på film lyssnade på musik, tjötade, skrattade, surfade, ja allt möjligt heöt enkelt. Tiden bara rann iväg...Vid två tiden kollade jag och Alexandra bussar hem, men tror du det gick någon? Nej, nästa buss skulle gå 6.13... Daniel sa att vi skulle slagga över...
 Vid halv fem var vi lagom döda... men det ändrade sig snabbt... Jag loggade in på min msn och då började Fredrik i gamla klassen chatta med mig...  Där fick vi massa ny energi. Jag, Daniel och Alexandra bråkade om tangentbordet.
Det går inte att förklara, men jävligt kul hade vi... När klockan blev kvart i sex så försvann all energi... Alla tre föll i koma. Nu var det bara sova som gällde...
Jag och Alexandra hade hela källaren för oss själva :)
Vi satte snabbt igång tv:n för att ha något att somna till. Dock så fanns det inte så mycket, istället satt vi och tjötade lite till. Vid tio över sex började vi byta kanalen ännu en gång på tv... Då gick det lite program, och inte vilka som helst, utan BARNPROGRAM. Haha, nää vi är inte alls 17 år... (A)
Disney channel var vår bästa vän just då^^
Alexandra lyckades somna någon gång vid sju... själv så låg man vaken och tittade på barnprogram till klockan blev halv nio...
Vid halv tio kom Daniel ner och frågade om vi sov... Härligt med en timmes sömn...

Det var ju bara att bita ihop och se glad ut... Hade egentligen velat sova lite till, men Alexandra och Daniel tillät mig inte det.. Haha

Jag och Alexandra lämnade Daneil strax efter tolv... Självklart så gick det inte så bra bussar... Vi fick vänta på centralen i 50 minuter... Men men, så är det ibland...

När jag väl kom hem hade klockan hunnit bli halv tre. Jag var trött som ett svin, men sova kunde jag inte göra... Det fanns så mycket annat som jag behövde fixa.
Min kusin ringde och frågade om jag kunde komma till henne på kvällen. Mitt Lilla hjärta <3
Vid kvart i fem åkte jag hemifrån för att vara innebandyledare. Idag kom det bara 5 barn, men de hade nog roligt ändå. Jag har aldrig varit med om att några barn skrattat så mycket som dessa gjorde...

Direkt efter träningen åkte jag till Emma. Hon hade gjort ett brev till mig... Två teckningar och ett kort innehöll det. Hon e ju bara för underbar. Min älskling <3
Tiden bara rann iväg där med... Jag och mamma åkte från Alafors vid nio...
Hemma blev det lite käka och surfande...
Nu har klockan hunnit bli halv ett och jag skulle behövt gått och lagt migför länge sedan... Att det skulle ta så lång tid att skriva detta inlägg hade jag inte planerat (har skrivit i en timme)...

Helgen har varit kanon bra. Nu väntas en ny vecka... 
Här kommer några bilder som får avsluta inlägget:)
 
Alexandra ;)


Daniel :)


Och en bild på mig...

Det får räcka med tre bilder.

Tack för en trevlig helg! <3



Nu är det dags för mig att sova, allt jag planerat göra under kvällen får jag göra en annan dag.
Nu har jag i alla fall skrivit ett inlägg, precis som jag lovat...
Ha en trevlig måndag ;)

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Hej du var med i denna designutlottning för några månader sedan,

jag måste tyvärr berätta att min dator gick sönder ett tag efter det och alla information till den designen har gått förlorad.

Har dock en ny designutlottning som du kan vara med i om du vill;

http://jyees89.blogg.se/2008/october/bloggdesign-budgivning.html

2008-10-13 @ 09:35:55
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0