SKÄRPNING FÖR HELVETE!

Nu är det fan dags för mig att lyssna på kroppen. Den skriker efter sömn. Har under helgen fått ungefär 10 timmars sömn, och det är för lite!
Är både arg och besviken på mig själv. Det är dags att ta tag i saken.
Jag måste inse att det inte fungerar att vara vaken halva natten...
Det måste gå att vänja kroppen vid att somna tidigare...

Idag har jag varit sååååååååå trött. Somnade vid halv fyra tiden... Hade ingenting att göra på min praktikplats, vilken inte gjorde mig piggare...

Bussen hem blev försenad så den planerade tuppluren innan träningen försvann...
Träningen gick åt HELVETE!!!
Jag orkade inte. Så jävla trött. Kroppen gjorde ont. Så jävla besviken på mig själv!

Nu sitter jag här och skriver dagens inlägg. När det är klart så blir den en dusch och sedan ska jag sova.

FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0