Slapp dag och match

Fy fan vad trött jag var i morse. Helt galet trött.
Inte blev det bättre när det var as mörkt när jag gick till bussen...

Jag sov i alla fall hela bussresan till Göteborg (det behövde :P).
När jag kom till min Volvo så fanns det självklart inget att göra... Det har blivit en vana...
Anledningen till att det finns så lite att göra är för att Volvo går ganska dåligt just nu...
Men men, jag höll till vid Eric och hjälpte till lite där istället.
Hade jag suttit still så hade jag somnat...

Jag valde sedan att åka direkt till Idrottshallen för att slippa stressa hem... Nu blev det inte riktigt som jag tänkt mig... Jag blev hemskickad redan 14.30 så jag var helt enkelt i Idrottshallen vid typ 16.00 (gick omring i stan en stund innan). Väl framme så började jag skriva lite mer på arbetet. (Nu är det snart klart)
Efter en halvtimme så kom en handbollstränare och öppnade caféet bara för att jag skulle få sitta vid ett bord. Väl där inne så blev jag bjuden på frukt, rättare sagt: Jag fick ta hur mycket frukt jag ville.
Energi fanns inte alls i min kropp, satt ett tag och funderade hur jag skulle orka spela...
Efter att jag käkat äpple, banan och apelsin så kom det fram massa energi. Jag behövde tydligen lite fruktsocker...
Vid samlingen var jag taggad som f*n. Någonstans inom mig så fanns det lite kvar att ge, trots att kroppen kändes tung efter gårdagens matchen...

Matchen vanns med 4-3.
Jag fick gjort ett mål (idag också :O)... Värsta målgöraren nu..  Haha, eller inte...
Vad som hände med mig på planen vet jag inte, men jag tyckte att min insatts var jättebra. Vart har jag fått det ifrån? Det fanns inte där förra året... hmm..
Jag lyckades hålla humöret uppe trots slag på benen, klubban osv osv...
Det känns som jag blir bättre och bättre (men det kanske bara är vad jag känner...).

Att jag nu är as trött är kanske inte så konstigt... Det blev för lite sömn inatt...
Nu ska jag sova  :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0