Dagen

Ännu en dag har börjat lida mot sitt slut.

Dagen har sett ut som alla andra dagar de senaste dagarna...
Började skolan klockan 8.00. En ny kurs startade; Presentationsprojekt. Kursen går ut på att vi i grupper ska göra en presentation om skolan, som vi sedan ska visa i grundskolor och på öppet hus.

Andra lektionen var tyska... Idag var lektionen faktiskt ganska okej. Vi hade fyra österrikare på besök och de hade som uppgift att hjälpa oss att lösa uppgifterna som skulle göras.
I slutet av lektionen skulle vi ner till biblioteket för att lyssa på en Volvoanställd som jobbat utomland ett tag...
Kan inte påstå att det fanns mycket energi kvar då... Ska jag vara riktigt ärlig så lyssnade jag inte... Satt isället på min stol och funderade på annat :P

Positivt var att vi fick sluta 15 minuter tidigare =)

Hemma så fortsatte jag att läsa en bok som jag började läsa imorse... Den ska vara utläst till imorgon... Har hitills hunnit läsa 120 av 272 sidor, så nu vet du vad jag ska göra när detta inlägg är färdig skrivet...

Efter att ha läst lite så kände jag att det var dags för en paus. Gick och la mig i soffan med en varm filt över mig och tittade på "Bonde söker fru". Jag lyckades hålla mig vaken i 25 minuter... Sedan vaknade jag igen precis när programmet var slut :P
Nu är jag helt enkelt pigg igen :)

Imorgon börjar ännu en ny kurs; Kemi A...

Just de imorgon är det match också... Måste åka direkt från skolan, så snart måste väskan packas...

Om jag ska få någon sömn i natt så är det dags att avsluta inlägget och fortsätta läsa...

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0