Dagen och morgondagen

Dagen har inte bjudit på så mycket saker, jag sov ju bort halva dagen...
Jag fick pluggat ytterslite matte innan jag drog iväg till Nordmannaskolan för att hålla en innebandyträning. Idag var det sista gången med den här gruppen. Nu har jag ett uppehåll till vecka tre...

Efter träningen så drog jag och mamma iväg till Ale gymnasium där jag skulle spela match. Kände redan på uppvärminen att foten inte var 100% okej. Det gjorde ont i ledbandet på utsidan. Jag spelade matchen ändå. Det hade känts dumt att säga att jag inte kunde vara med när det redan hade blivit så många återbud. Visst, jag tog det lugnt, och kände av många gången så att foten inte skulle bli värre. Anledningen till att den gjorde ont var att jag igår överansträngde den lite när jag körde ett träningspass hemma. Jag körde med foten otejpad, och det fungerade tydligen inte. Nu, några timmar efter matchen som vi förövrigt förlorade med 5-1, så känns foten ganska bra. Det känns lite, men jag lovar att det är borta när jag vaknar.


Måndagen är fullbokad...
Jag börjar skolan 13.10, men kommer vara där redan 9.00 för att plugga matte. Har prov på tisdag så det kan behövas lite repetition.
13.10-16.30 är det tid utsatt för att skriva på APU-arbetet. Lärare finns till hands....
17.40 ska jag vara i Kungälv för att ha min första körlektion. (17.40-18.20)
18.30 är det samling i Wallenstamhallen. B-lagsmatch

Som du kanske ser så blir det lite tajt om tid...
För att jag ska hinna till körlekionen så måste jag gå 10 minuter tidigare från skolan... Sedan så är det helt omöjligt (för mig, eftersom jag kör) att åka från Kungälv till Pixbo på 10 minuter, så jag får helt enkelt komma sent...

När jag ska hinna äta vet jag inte. Det löser sig nog... kanske...
Nu ska jag inte plåga varken dig eller mig med ännu mer tråkig information om mig själv....
Det är dags att sova nu... Klockan bara tickar på, och nu är den egentligen för mycket för att jag ska vara vaken...

Sak samma...
Ha en bra måndag =)

Just de, kortet som jag lovade att publicera kommer inte komma idag. Jag vet inte vart kabeln ligger så jag kan inte lägga över korten på datorn...

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0