En rubrik...

Tiden bara rinner iväg. Jag förstår inte vart dagen har tagit vägen :S
Idag har jag varit själv hemma. Mamma, pappa och Mikael har varit på USM (Ungdoms SM). Det gick bra för dem, vinst i båda matcherna så nu är de vidare.
Var Peter har varit har jag ingen koll på. Tror att han var på någon veteranmarknad imorse/förmiddags, men resten av dagen har jag ingen aning ;)

Mina planer för dagen gick åt skogen.
Jag började plocka upp lite i rummet, men det var tråkigt så det avbröt jag ganska fort...
Att plugga matte kände jag mig inte motiverad att göra... Får göra det imorgon istället...

Det jag gjort under dagen istället är att slappa. Jag kom inte upp ur sängen förrän klockan var tio över tre...
Satte igång och bakade morotskaka med philadelfia glasyr...
Självklart var datorn med i köket... (kommer bild imorgon orkar inte lägga över bilderna på datorn idag).

Annars har det nog inte hänt så mycket; Snackade i telefon i en timme med Jenny, chattade lite på msn, la upp några nya bilder på bilddagboken, tittat på tv...

När familjen kom hem (alla utan Peter) så blev det en provsmakning av morotskakan. Den blev faktiskt god.
Under kvällen blev det lite filmtittande...

Nu har jag suttit framför msn i drygt två timmar... Det börjar bli lite enformigt och klockan tickar på...

Imorgon är det söndag och det finns lite planer:
* PLUGGA (!!!!!!!!)
* Spela match
* Innebandyledare
* Ev. Kolla när brorsan spelar match
* Städa klart i rummet
*
*
Det är vad jag kommer på nu...


Vad härligt det kommer bli att somna till ljudet av regn som piskas mot rutan...

God natt


Just de, man ska ju ställa om klockan också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0