Ge mig lite energi...

Jag har under hela dagen haft massa energi, men när jag kom hem i eftermiddags så var det som en dammsugare sög ut allt.... Jag blev bara så matt.

Jag har haft sovmorgon både igår och idag, så gött. Jag fattar inte riktigt att 40 minuter kan göra så mycket. Att kunna gå upp klockan sex istället för tjugo över fem är precis vad jag behöver.
Jag har blivit så enormt morgontrött, och jätte kvällspigg.

Min arbetsdag har varit kanon. Jag har jobbat mycket, "skjutit" massa skott, gört material hejvillt och umågåtts med Eric och Linus.

Träningen idag kändes inte alls bra. Jag var inte laddad. Det är svårt att ladda när man känner sig matt. Försök själv att träna när näsan inte går att andas genom... All energi försvinner snabbare än ögat.
Men en dålig träning gör alla. Nu gäller det bara att ladda om till på lördag då det är match! :D

Imorgon är det fredag och jag har sovmorgon. Klockan ringer vid 6... Börjar 7.45...
Jag tror att det blir lite småpill imorgon, så dagen kommer nog gå fort.

Kvällen kommer spenderas hemma framför tv med en bra film igång...

Dags att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0