4 månader kvar

Helt sjukt. Tiden går så fort. Jag hänger inte med längre.

Om bara 4 månader fyller jag 18 år, det betyder alltså att min lillebror fyller 16 om 4 månader också... (Vi fyller på samma dag. 2 år, 1h och 38 minuter mellan oss).
Jag har tänkt att skaffa körtkort så fort som möjligt efter att jag fyllt.
De senaste åren har jag inte brytt mig så mycket om min födelsedag. Jag har inte känt att det varit nödvändigt att fira, men nu känns det annorlunda.
Att fylla 18 känns lite speciellt.
Nedräkningen har så smått börjat!

Okej, tyck att jag är knäpp men det är faktiskt så här jag känner...



Imorgon hade jag inte tänkt att göra någonting... HAde tänkt att låta min kropp vila, men så kommer det inte bli.
Mamma påminnde mig om att jag har innebandyskolan imorgon.
Kan inte påstå att jag just nu är sugen på det. Min kropp är lite trött på inneandy. 4 matcher på en dag är inte så ofta man spelar...
Men de är bara att bita ihop och gå dit, för jag vet att när jag väl är där så kan det bara bli bra.
Jag älskar att innan sitta och planera en träning och sedan gå dit och se barnen ha kul.

Jag läntar faktiskt lite efter morgondagen, men mest av allt längtar jag efter att skriva klart detta inlägg, läsa lite bloggar och svara på några mail så jag kan gå och sova...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0