7 Stick för att få resultat...

Dagen har varit helt okej, men bättre kunde den varit.

Fick sovmorgon imorse... Skulle vara på Mölndalssjukhus klockan 9.00 så jag kunde ta 7.30-bussen...
2½ timme spenderade jag på sjukhuset... Men snart är allt klart och förmodligen så kan jag slippa sjukhusbesök på ett tag...
Skulle ta ett blodprov och jag ska vara glad att jag inte är nålrädd... Det krävdes 7 stick för att få tag i ett blodkärl. Min kropp ville inte alls sammarbeta idag... När det äntligen träffades rätt så tömdes min kropp på tre rör blod. Får väl hoppas att allt är bra...

Fick stressa som en idiot från sjukhuset till skolan för att hinna itid till lektionen. Kom till lektionssalen 12.08, och lektionen började 12.10. Fick alltså ingen lunch. VAr hungrig som ett svin resten av dagen...

Fick reda på min praktikplats precis innan det var dags att gå hem. Jag kommer spendera 6 veckor på krocksäkerhet. Precis vad jag ville :D

Väl hemma hade jag tänkt att plugga, men det gick inte så bra. Jag kan inte plugga på något som jag inte fattar. Istället så blev det lite mattepluggande och tyskaförberedelser.... Engelskan kan dra åt helvete!!!

För en liten stund sedan fick jag panik. Var sugen på något, men vad??
Jag öppnade kylen, frysen, skafferiet och några lådor utan att hitta vad jag sökte... Efter en stund kom jag på vad jag sökte; Kokta ägg.
Det var sjukt länge sedan jag åt det... Kokade ägg till hela familjen så det blev glada miner i huset...
Efter ett ägg var jag nöjd. Jag kunde andas ut och fortsätta mitt surfande.

Det sjukaste jag läst idag är att jorden komemr gå under imorgon...


Imorgon är det skola och jag tänkte gå och lägga mig tidigt, så det kanske är dags att stänga datorn snart...

Om vi hörs imorgon återsår att se. Vem vet, jorden kanske går under... (Haha)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Varfòr va du pà sjukhuset? Vad gjorde du? Du har la inte àndrat min blogg :/ ? Pussss

2008-09-13 @ 11:45:53
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0