Andra praktikdagen

Jag hade hoppats på att idag få skriva att foten kändes okej igen, men tyvärr så kan jag inte göra det.
Foten känns inte helt okej, idag gör det faktiskt lite ont. Det är tackvare mina arbetsskor. Det fungerar inte att använda dem.
Idag hämtade jag ut mina inlägg så imorgon ska jag prova att använda dem i arbetsskorna, hoppas det fungerar...

Annars har det inte hänt så mycket idag. På praktiken fanns det ingenting att göra innan lunch. Så 7.15-11.00 gick jag runt och tittade på stället samt skrev lite på mitt APU-arbete. Det var faktiskt riktigt segt att inte göra någonting...
På eftermiddagen fick vi skjutit de sista skotten på S80-bilen.  Jag kan ju berätta att det smäller som f*n om en airbag exploderar utan anledning! Snacka om att man höll på att förlora hörseln...
När skotten var skjuta så var det dags för nästa projekt som gick ut på att, genom en fallrigg, slå sönder en inbyggd dvd. Det har tydligen varit många som har lämnat in sina bilar pga att dvd har gått sönder. Volvo måste alltså kolla om det är något "fabrikationsfel" eller personen själv har orsakat det.
När jag blev hemsickad så hade vi släppt en 2 tyngd på dvd:n 8 gånger utan att något hade hänt.... 

Hela dagen har jag varit sjukt trött. Jag ville absolut inte gå upp när väckarklockan ringde 5.00 imorse...
För att inte vara lika trött imorgon så hade jag tänkt att gå och lägga mig tidigare... Det kan nog behövas...

Hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0