Ännu en dag med massa innebandy

Vilken pest det var att gå upp ur sängen imorse. Shit alltså.
Jag kunde knappt röra min kropp. Benen, ryggen, axlarna och armarna gjorde ont; TRÄNINGSVÄRK!

Pappa väckte mig vid 10 för att fråga om jag ville följa med och titta på innebandyfinaler. Sa först att jag inte ville, men efter två minuter så hade jag ändrat mig.
På bara 10 minuter hade jag gjort mig klar och satt i bilen.

I valhalla kände jag mig som hemma. Alla spelare som gick förbi läktaren haltade, hoppade på kryckor, var trötta eller klagade på att kroppen gjorde ont. Jag passade in ganska bra där om man säger så :P
Tittade på herrjuniorerna först. Marstrand förlorade finalen med 7-0. Efter den matchen var det damfinal där Pixbo mötte Södra dal.
Matchen avgjordes på straffar där Pixbo vann...

Eftermiddagen gjorde jag inte så mycket på... Satt mest framför datorn och fixade lite på ett arbete. Helt okej eftermiddag.
Vid 16.15 åkte jag i väg till Nordmanna skolan för att ha innebandyträning (Idrottsskolan) med småbarnen.
Idag var det 10 stycken av 17 som kom. Det var en rolig timma tillsammans med dem.

Att gå på ledarutbildning lockar ännu mer nu. Jag har bestämmt mig för att gå ledare för barn och ledare för vuxna.
Sedan så kommer jag ev få gå på BUL 1. Jag ser fram emot ett år med lite utbildningar :)

På väg hem från Normanna så övningskörde jag. Det blev en omväg bara för att jag skulle få köra en annan väg än den vanliga.
Sedan jag kom hem vid 19-tiden har jag inte gjort något vettigt...  Eller ja, okej jag har skickat in ett arbete...
Annars har jag spenderat ett antal timmar framför min dator. Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort om man inte gör någonting...

Imorgon har jag sovmorgon, skolan börjar 13.10.
Måste åka hemifrån klockan 10.45 (ibland suger det att bo på landet...) så min väckarklocka kommer alltså ringa typ 10.20.
Ska bli härligt med en sovmorgon.

Har bara matte lektion imorgon, repetition inför provet på torsdag så det kommer förmodligen bli en hel del eget arbete :)

På kvällen är det dags för innebandyträning.

Nu ska jag sova...
Orkar inget mer idag... Får packa skol- och innebandyväskan imorgon när jag vaknar...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0