Fest hos Ida

Igår kväll så var det fest hos Ida (min klasskamrat).

Jag åkte direkt efter matchen, så jag var väl där typ sju eller nått sånt (kommer inte ihåg...)
Redan när jag kom så var det lite ös... Ida var sjukt packad och gick mest runt och flummade^^

Här har vi Ida :)

Under kvällen gjordes det ett antal lekar.
Här är ett kort från "Fuckmaster" leken.


Erik ;)


Det blev även en hel del pratande :P


Så här glad blev jag efter några drinkar (Undra vem som tog kortet :S )


Ida fick kanske i sig lite för mycket?? Här är i alla fall precis innan vi leder in henne till sitt rum för att hon skulle vila lite...


Nej nej, jag är absolut inte trött^^



Det här bordet var alla samlade runt igår. Imorse så tänkte jag vara snäll och torka av det, men det var lättare sagt än gjort... Det var som ett tjockt lager lim på det. Utspillda drinkar hej vilt...


Det får räcka med bilder här...
Jag hade i alla fall riktigt roligt. Tack Ida :)



För övrigt så har dagen rullat på helt okej...
Jag trodde den skulle blivit värre efter dödsbeskedet.

Medan tårarna rann så funderade jag på det som hänt.
Visst, det är liksom inte lätt, men inte blir det bättre av att man gör det värre.
Det är liksom bara att försöka få dagarna att forstätta som vanligt. Det här ska inte knäcka mig!
Jag ska vara stark, att ramla ner i helvetet är inget jag vill. Jag har varit där och tagit mig upp och det är inget jag vill göra om igen.
Sakta men säkert så har jag börjat bearbeta sorgen.
Att bara sitta och låta tårarna rinna hjälper inte.
Mitt liv måste gå vidare...


Under eftermiddagen blev allt ganska mycket bättre.
Jag chattade med Sofia en stund och det var faktiskt bra. Vi pratade om allt annat. Hon fick mig att känna mig glad, tack vännen <3
Sedan var det dags för mig att vara innebandyledare. Det hjälpte mig ännu mer. Att vara med barn är bara för kul. Jag älskar det.
Idag var det sista gången med denna grupp, så det blev en liten avslutning. Ungarna ville spela mycket, och det gjorde vi också. På slutet så blev det en lek, där jag skulle vara med.
Jag älskar att både se och höra barnskratt.
Att de skrattar och skojar, borde betyda att de har kul, eller?
Nää, att vara ledare är något jag trivs med.



Min kropp börjar säga emot nu, ögonlocken är tunga som bly och huvudet gör ont.
Jag skulle behöva ta igen en del sömn som jag gick miste om inatt, men nu känns det hopplöst...
Snart ska jag stänga av datorn för att sova...

Att gå upp vid 5 imorgon känns just nu inte så lockande... Men jag vet att när jag väl är framme på min avdelning så är det värt att gå upp tidigt ;)

Nú ska jag sluta blabbla här...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skont att du mar battre vannen :)

2008-09-29 @ 15:54:05
Postat av: Malin

Tack vännen <3

Du gjorde att jag tänkte på annat.

Älskar dig

2008-09-29 @ 23:18:05
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0