FREDAG :D

Jaha, då var den här skolveckan slut och den avslutades mycket bra

Började klockan 8.00 imorse med religion. Vi höll på i ungefär 20 minuter sedan var det dags för film. Jag var trött som ett svin och lyckades somna under filmens gång (Malin syndrome :P).
När filmen var slut var det lunch, idag blev det fläskfilé, stekt potatis och championssås. Det var as gott :P

Sista lektionen för dagen var produkt och teknikutveckling. På den lektionen gick vi igenom APU-uppgiften som ska skrivas. Det var meningen att vi skulle fårr våra praktikplatser, men så blev det inte... Någon gång under nästa veckan får man reda på den isället...

13.00 lämnade jag skolan. Äntligen hade skolveckan tagit slut.
Väl hemma hade jag kunnat somna direkt om jag hade velat, men jag valde att hålla mig vaken för att istället gå och lägga mig tidigt.
Så eftermiddagen och kvällen har spenderats hemma framför datorn eller tv:n. Jag har varit riktigt lat idag!

Snart är det dags för mig att sova. Imorgon är det innebandymatch, samling 7.15.
Ska bara ta fram matchkkäderna och packa väskan innan jag går och lägger mig.


Orkar inte skriva något mer...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0