Fredag :D

Fjärde och sista inlägget för dagen kommer nu.
Imorse när jag vaknade så var jag riktigt trött, det blev ännu en sen kväll igår...
Under dagen så har jag varit med om mycket, det var sjukt kul på praktiken idag. Jag fick se när en bil sidokrockades, en lastbil "krockades" framifrån, samt några andra mindre intressanta saker.

Jag hoppas på att det blir mer såna här dagar på min praktik. Det är kul att ha något att göra, även om jag inte jobbar själv så är det roligt att se saker som man aldrig (?) kommer se igen.

Jag fick, under tiden vi väntade på material, tagit reda på lite fakta till mitt arbete. Så en dag när jag har lite mer energi kommer jag börja skriva på det. Härligt härligt.

Jag satt förut och planerade en vecka framåt,och det ser ganska chill ut:
Lördad: Innebandymatch. Träffa Alexandra(?)
Söndag: Innebandymatch (spela?), distriktlagsträning. Skulle egentligen vara innebandyledare också, men det hinner jag inte så brorsa får ta det istället.
Måndag: Innebandyträning
Tisdag: Plugga (ja, jag har faktiskt lite att göra trots att jag har praktik)
Onsdag: Skriva på APU-arbetet
Torsdag: Gym & innebandbyträning
Fredag: Inget planerat :)
Lördag: Seriepremiär (spela?). FEST HOS IDA :)
Söndag: Innebandyledare

Sedan börjar allt om igen. Det var faktiskt lite mer att göra än jag trodde. Hade visst glömt av vissa saker. Men men, sånt är livet ;)

Nu ska jag sova, imorgon är det match :D

Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0