Helt galet glad :D

Idag är det en mycket bra dag. Jag skrattar och är glad:)
Har engelska just nu och för första gången på jättelänge har jag fått en tillsägelse av läraren för att jag lät för mycket. Men det är inte lätt att hålla tyst om man skrattar och är glad.

Just nu är det rast, men innan höll vi på med ett spel där man skulle prata om olika saker. Jag har nog aldrig haft så kul på en engelska lektion som jag hade under spelets gång. Helt galet kul :P

Jag kände bara för att skriva av mig lite.
Snart är det dags att börja lektionen igen och då ska spelet avslutas, glosförhöret ska göras och nya glosor ska fås.

Skriver mer lite senare idag...

Ha en mycket bra dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0