Innebandy hela dagen

God kväll!

Idag har det varit mycket innebandy för min del...

Först var det match... Vi förlorade...
Min kropp var seg efter gårdagens match. Kan inte påstå att det var den bästa matchen från min sida. Jag orkade inte hålla humöret uppe... Det blev alltså inte så jättebra... Men helt åt helvete gick det ju faktiskt inte... Sak samma, det är bara att bita ihop och gå vidare. Man måste få göra fel och misstag för att lära sig något.

Efter matchen så var det dags för distriktslagsträning. Matchen slutade 15.20 i Lundbystrand och 16.00 var det dags för samling i Torpahallen... Träning 16.30-18.00
Kan inte påstå att jag kände mig motiverad för att träna... Benen var sega och kroppen gjorde allmänt ont. Jag bet dock ihop och körde hela träningen.
Det var faktiskt kul, och det gick ganska bra.

Just nu sitter jag i mitt rum och tycker synd om mig själv. Förkylningen har fått fart. Jag har as ont i huvudet och näsan är tät. Det är inte kul. Hoppas bara inte att det bryter ut mer, jag vill inte bli sjuk nu.

Orkar inte skriva mer, ska sova nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0