Innebandy hela dagen

Kroppen är seg, huvudet tungt och jag är sjukt trött. Dagen har varit mycket lång.
Imorse 6.20 ringde min väckarklocka. Jag var faktiskt ganska pigg, men det brukar jag alltid vara på morgonen om det är innebandyn som gör att jag måste gå upp tidigt...
6.40 satt jag i bilen på väg till Valhalla.
Samling 7.15. Var sjukt nervös inför matchen, men när allt väl drog igång så släppte det.
Första matchen spelades mot Östra. Det blev vinst med 3-0. Jag fick spela hela matchen, något som jag absolut inte hade räknat med.
Efter den matchen drog jag hem för att vila upp mig, käka något och tvätta några tröjor.

13.00 befann jag mig ännu en gång i Valhalla för samling inför nästa match. Den här gången var det mot 7-härad.
Matchen förlorades med 2-1. Jag spelade andra halvlek på denna match.
Trots förlusten så gick vi vidare som etta i gruppen på målskillnad.

Första slutspelsmatchen var mot IK Akerselva, ett lag från norge... Matchen vanns på sudden. Jag spelade hela matchen.

Några timmar senare var det dags att möta Lerum i kvartsfinal.
Benen var tunga under uppvärmingen, men när matchen väl började så släppte det...
Matchen förlorades med 3-0 (sista målet i tom kasse) och vi var då utslagna ut cupen. (Fick spela hela matchen den här gången också)
Surt som f*n. 
Det kändes bara så gaaahhh! Det går inte att beskriva....

Jag är nöjd med min insatts i cupen.
Foten höll alla matcher. Har inte känt av något under tiden eller nu efter. Det känns mycket bra. Lovande för framtiden.

Orkar inte skriva mer om dagen. Har några bilder, men jag orkar inte lägga över dem till datorn idag...

Skriver snart ett inlägg till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0