Jag ger upp...

Det gick inte så bra med pluggandet... Fick gjort några mattetal sedan ville inte min hjärna sammarbeta längre. Jag struntar helt enkelt i engelskan idag... Det får bli imorgon istället...

Imorgon har jag min första tyskalektion i steg 4. Har lite blandade känslor inför den kursen. Förra året (när jag läste steg 3) så var det ganska tråkigt på lektionerna. Vi gjorde liksom ingenting nyttigt. Det kändes mest som man var där och fördrev tiden... Visst kanske det var gött med slappa lektioner i början, men tro mig man tröttnar faktiskt på att inte göra/lära sig någonting...

Religion är första lektionen imorgon. Vad som händer där har jag ingen koll på. Fast egentligen så vet jag det eftersom det står på planeringen, men vart den ligger vet jag inte just nu...
Jag hoppas ialla fall att vi får tillbaka arbetet om "Gud har 99 namn".

På kvällen kanske jag ska titta på en fotbollsmatch, men det beror på vädret... Har ingen lust att gå dit om det regnar...

Annars tror jag inte det händer så mycket mer...
Innan jag går och lägger mig idag så ska matten vara klar...

Imorgon är jag på Lindholmen, vilket betyder att jag kan ta 7-bussen hemifrån. Så jäkla gött! Väckarklockan ringer alltså 6.35 (går till bussen 6.50)

Nu ringer mobilen, dags att dra!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0