Ledig och träning

Ännu ett kvällsinlägg från mig...
Idag har jag varit ledig. Fast egentligen inte rikigt ledig... På matten fick man plugga på valfriplats och jag valde att vara hemma. Det blev dock inte så mycket pluggande. Kollade mailen förut, hade fått ett av matteläraren. Hon hade ändrat planeringen så det var bara 7 tal man skulle göra och 6 av de talen fick jag gjort i fredags. Så idag har jag pluggat i hela 2 minuter. As gött!
Skulle lagt lite tid till engelskan också, men jag orkade inte. Det är ju bara 13 glosor till på torsdag, så jag har morgondagen och onsdagen på mig att lära mig dem...

Annars har jag inte fått gjort så mycket mer... Var i stan med mamma i några timmar. Köpte en ny väska (eller rättare sagt FICK en ny väska)
Tittade även på tv-bänkar, vi hittade den vi ville ha...

Nu på kvällen har jag varit på innebandyträning. Kan inte påstå att det var den bästa träningen från min sida, men jag kanske inte ska kräva att vara på topp när jag varit borta så länge...
Det är bara att fortsätta träna och göra så gott jag kan. För eller senare så borde man bli lite bättre... Kanske...

Imorgon är det skolan som gäller... 8.00-15.30.
8.00-11.20 Kommunikation och kultur
11.20-12.10 Lunch
12.10-15.30 Industriell produktion

En ganska slapp dag helt enkelt :)


Imorgon ringer klockan som vanligt 06.00. Jag längtar inte.

Kanske dags att börja avsluta inlägget... Har en del saker att fixa innan det är dags att sova...

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0