Match och lite annat...

Jag måste faktiskt börja inlägget med att klaga på mig själv. Jag har haft hela kvällen på mig att skriva ett inlägg här på bloggen, men det är först nu som jag tar tag i saken.
Hade jag skrivit inlägget för några timmar sedan så hade jag kunnat sova nu...
Sak samma...

Idag vaknade jag i alla fall vid tio tiden. Härligt med en sovmorgon... Gick runt och lallade lite innan det var dags att åka i väg till Torpahallen för att spela innebandymatch. Vi förlorade med 7-2, men jag är ganska nöjd med min insatts ändå. Jag känner mig bättre och säkrare på planen... Dessutom så har min fot blivit riktigt bra efter att jag skaffat inlägg. Så nu kan det bara bli bättre.

Väl hemma så slängde jag in matchtröjorna (hela lagets^^) i tvättmaskinen. Sedan blev det inte så mycket mer nyttigt gjort resen av dagen. Jag tillbringade nästan hela kvällen i mitt rum framför datorn. Ganska härligt det också, men inte när det blir för länge...

Snart är det dags för mig att sova, imorgon blir det mycket innebandy...
Först match s. 12.00 matchstart 14.30 i Lunbystrand 1.
Sedan är det distriktslagsträning s.16.00, träning 16.30-18.00.

Egentligen så skulle jag varit innebandyledare också, men imorgon fungerar det inte. Jag kan inte vara på två ställen samtidigt (även om det ibönaf hade varit bra), så lillebrorsan hoppar in för mig istället. Vi får väl se hur det går, jag tror att han fixar det galant men man vet aldrig^^

Dags att sova.

Go´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0