Matteprov

Har för ungefär en timme sedan fått gjort klart mitt första matte c prov...
Det var nog det svåraste, jobbigaste och tygnsta provet jag gjort i hela mitt liv. Det var inte kul!


Nästa lektion börjar 13.30... Har rast tills dess...  Religionen kommer nog inte bli så jäkla rolig... Vi ska ha muntligt prov om etik... Känner mig inte alls taggad.
Men det är väl bara att bita ihop och göra det som ska göras...

För en liten stund sedan ringde jag min handledare. På måndag klockan 8 kommer jag möta honom utanför PV-porten. Han verkade riktigt trevlig så det kommer nog bli bra :)

Nu sattes det på en film här i uppehållsrummet så jag har helt enkelt annat att göra...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0